»

set. 26 2018

FAPA Mallorca dona suport al comunicat publicat pel Col·lectiu 0-3

FAPA Mallorca vol donar suport al comunicat publicat pel Col·lectiu 0-3 Menorca amb el títol “Iniciem el curs”. En aquest comunicat es posa de manifest que el treball que està fent la societat civil en relació a aquesta etapa encara és més vigent que mai. La comissió tècnica de treball per elaborar un document marc sobre l’educació 0-3, de la que la nostra Federació hi forma part del seu seu inici, no ha aturat de fer feina durant tot l’estiu i ja ha fet arribar un primer document de mesures urgents. Però, pareix que les diferents Administracions públiques no fan la feina a la mateixa velocitat, ni demostren tant d’interés, i ens trobem que les mesures que es puguin posar en marxa s’endarreriran com a mínim fins al curs 2019 quan algunes d’elles fàcilment ja s’haurien pogut posar en marxa segons les paraules dels propis responsables de la Conselleria d’Educació.
Volem recordar que la comunitat educativa no s’aturarà en aquesta feina perquè sap que té un objectiu clar, que és aconseguir que l’etapa 0-3 sigui una etapa educativa i així fer de l’equitat i de la igualtat d’oportunitats eixos centrals de la política educativa també en aquesta etapa.
La millora del nostre sistema educatiu no pot esperar, els nostres infants no poden esperar i les mesures proposades per la comissió tècnica són l’eina per aconseguir-la. La Conselleria d’Educació té la pilota al seu terrat i esperem que respongui així com pertoca.

allor

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Pots usar aquestes HTML etiquetes i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>