L’EDUCACIÓ ÉS L’ESPERANÇA

@jean_jullien
FAPA Mallorca comparteix el dolor de les famílies pels assassinats de divendres vespre a París, així com pels assassinats, quasi diaris, d’innocents als països àrabs per culpa del terrorisme.
Estem convençuts que només l’educació que apropi les persones, que ofereixi oportunitats reals, que ofereixi a tothom un futur digne i que ens ajudi a créixer com a ciutadans, amb drets i deures, en un món que compartim, només aquesta EDUCACIÓ és l’esperança.
“L’educació no canvia el món, l’EDUCACIÓ canvia les persones que han de canviar el món”, deia Paulo Freire i en aquests canvis les famílies tenim un paper important.
Related
1 comment
http://webinfomedia.info/hoanghamobile.com
11 febrer, 2017 a 21:44 (UTC 1) Enllaç a aquest comentari
Liane McMullen – Beautiful photos! Boss you looked pretty handsome too! Very happy for your family. Thank you for sharing you special day!March 6, 2012 – 12:00 pm